Branding
Marcel benaderde ons met de vraag of wij hem konden helpen aan een nieuwe website voor zijn nieuwe makelaarskantoor. Daar mocht eventueel ook een nieuwe logovariant bij.
Na een kennismaking en het invullen van de online vragenlijst, zijn we aan de slag gegaan met een nieuw logo.
Het merk moest luxe uitstralen en toch benaderbaar zijn. Voor het logo hebben we het logo van Bastia Real Estate aangepast naar de consumentenmarkt. De leeuw is nu een deurklopper geworden, een knipoog naar de huizenmarkt. Ook is de uitstraling van de leeuw vriendelijker.
Het lettertype is stevig en uniek wat opvalt tussen veel traditionele font-keuzes van makelaarskantoren.
De kleuren diepgroen en goud geven het merk een luxe en warme uitstraling.
Website
Marcel wilde graag een website waar hij trots op kon zijn. Niet een standaard dertien-in-een-dozijn website. Een unieke stijl die opvalt en zijn (potentiële) klanten aanspreekt.
De uitstraling naar de klanten toe moest persoonlijk, netjes(chique), warm, zakelijk maar niet afstandelijk worden.
Dat zijn opdrachten waar wij blij van worden! We ontwikkelden een website die naadloos aansluit op de huisstijl en vol zit met functionaliteiten.
- We hebben een huidig aanbod pagina gecreëerd die Marcel zelf volledig naar wens kan invullen.
- Een service pop-up, om klanten aan te spreken en beter van dienst te kunnen zijn.
- Een koppeling met veilig bieden om biedingen op huizen te registreren.
In de makelaardij is gebruikelijk om iets fysieks achter te laten bij klanten. Veel huizenkopers en -verkopers vinden het fijn om iets in handen te krijgen.
Voor Marcel ontwikkelden we visitekaartjes, briefpapier, een brochure, makelaarsborden, een professionele verkoopmap en flyers.