Huisstijl & Branding
Geert Lindenhols kwam bij ons met de vraag: “Ik heb mooie producten gemaakt vanuit mijn zelfverbouwde grondstoffen, hoe krijg ik deze bij de consument?”.
We zijn begonnen met het bedenken van een geschikte naam voor de producten. Uiteindelijk is het Geerts Best geworden. Best is een typisch Drentse uitspraak die Geert regelmatig gebruikt. Het betekent zoiets als: Goed of Het komt voor elkaar. Als een Drent Best tegen je zegt, kun je er van uitgaan dat het wordt geregeld zonder gedoe en op de beste manier. Zo sta hij ook in zijn vak.
Print & Sign
Als je een voedingsproduct introduceert komt daar ook altijd veel print bij kijken. Dat was bij Geerts Best niet anders.
We hebben het volgende voor het merk ontwikkeld:
- Flyers
- Etiketten
- Reclameborden
- Winkelpromotieschap
- Bestickering van de bestelbus
Digitaal
Website
Na het vaststellen van het merk en positionering zijn we ook direct gaan werken aan de website. De website bied veel informatie over de producten, duurzaamheid en de oorsprong van het merk.
Daarnaast heeft de website een aantal mooie functionaliteiten:
- Recepten die je makkelijk kunt printen, delen of opslaan op social media.
- Webshop waarin je de producten kunt bestellen.
- We hebben een tool geïntegreerd voor Vind-een-verkooppunt-bij-mij-in-de-buurt-tool.
- Video-overzicht van vertoningen in de media.
Bekijk de website: www.geertsbest.nl