Klantcase

Geerts Best

Geert Lindenhols is een koolzaad- en veldbonenteler uit Zuidwolde met een passie voor gezonde voeding. De grondstoffen die hij verbouwd op zijn akkers zijn te mooi om niet volledig te benutten. Daardoor is hij zelf begonnen met het maken van koolzaadolie en veldbonenmeel. Inmiddels is Geerts Best een bekend merk in de regio.

Huisstijl & Branding

Geert Lindenhols kwam bij ons met de vraag: “Ik heb mooie producten gemaakt vanuit mijn zelfverbouwde grondstoffen, hoe krijg ik deze bij de consument?”.

We zijn begonnen met het bedenken van een geschikte naam voor de producten. Uiteindelijk is het Geerts Best geworden. Best is een typisch Drentse uitspraak die Geert regelmatig gebruikt. Het betekent zoiets als: Goed of Het komt voor elkaar. Als een Drent Best tegen je zegt, kun je er van uitgaan dat het wordt geregeld zonder gedoe en op de beste manier. Zo sta hij ook in zijn vak.

 

Print & Sign

Als je een voedingsproduct introduceert komt daar ook altijd veel print bij kijken. Dat was bij Geerts Best niet anders. 

We hebben het volgende voor het merk ontwikkeld:

  • Flyers
  • Etiketten
  • Reclameborden
  • Winkelpromotieschap
  • Bestickering van de bestelbus

Digitaal

Website

Na het vaststellen van het merk en positionering zijn we ook direct gaan werken aan de website. De website bied veel informatie over de producten, duurzaamheid en de oorsprong van het merk. 

Daarnaast heeft de website een aantal mooie functionaliteiten:

  • Recepten die je makkelijk kunt printen, delen of opslaan op social media. 
  • Webshop waarin je de producten kunt bestellen.
  • We hebben een tool geïntegreerd voor Vind-een-verkooppunt-bij-mij-in-de-buurt-tool.
  • Video-overzicht van vertoningen in de media.
 

Bekijk de website: www.geertsbest.nl

Opdrachtgever aan het woord

Inschrijven op de nieuwsbrief

Schrijf je vandaag nog in en blijf op de hoogte van de laatste marketing tips & tricks.