Klantcase

HS Hypotheken

Bij HS Hypotheken kun je terecht voor alle financiële vragen rondom je hypotheek. Henk heeft al meer dan 25 jaar ervaring in het vak en zoekt graag de beste oplossing voor jouw situatie.
Case - Visitekaartjes | Voorlopers in Marketing

Huisstijl & Branding

Henk heeft al jarenlange ervaring in de hypotheken branche en wilde nu graag als zelfstandig adviseur verder gaan. Zijn vraag was dan ook: “Kunnen jullie me helpen aan een sterke positionering, logo en website?”

Dat is een uitdaging die we graag aan gaan. Samen met Henk zijn we op zoek gegaan naar zijn onderscheidend vermogen en zijn kijk op de markt. Aan de hand daarvan zijn moodboards ontwikkeld en de keuze is gevallen op het moodboard hiernaast. 

De kleuren zijn energiek en modern maar passen ook bij de financiële dienstverlening. Vindingrijk is een van de kernkwaliteiten van Henk en dat werd het key-woord voor de branding.

Het logo bestaat uit twee gesprekswolkjes. Wat de dialoog symboliseert tussen Henk en zijn klanten. Het Euro-teken en het huis geven aan dat het gaat om hypotheken. De gesprekswolkjes haken in elkaar als een puzzel, het vinden van de juiste oplossing voor de wensen van de klant. 

Digitaal

Website

Een website is essentieel als je voor jezelf start in deze sector. Klanten zoeken graag uit online of een hypotheekadviseur betrouwbaar is. De website van Henk is zakelijk van opzet en bevat veel nuttige informatie voor hypotheekzoekenden. 

Natuurlijk bevat de website ook een paar leuke functionaliteiten:

  • Bereken-je-hypotheek-tool
  • Bekijk de actuele rente (automatisch up-to-date)
  • Geoptimaliseerd voor google
  • Direct afspraken inplannen in de agenda
  • Google reviews integratie


Bekijk de website: www.hshypotheken.nl.

Print

Ook offline wordt je natuurlijk graag gezien. Voor Henk ontwikkelden we visitekaartjes in zijn huisstijl, met een QR code naar de website. 

Opdrachtgever aan het woord