Branding
Toen Manuela Hoitink bijna klaar was met het afronden van haar taxatieopleiding kwam ze bij ons informeren of we konden helpen bij een logo, huisstijl, website en drukwerk.
Met het diploma op zak zijn we begonnen aan de opzet voor een huisstijl en logo. Manuela had zelf al goed onderzoek gedaan naar wat ze mooi vond qua stijl en kleuren. Dit hebben we dan ook gebruikt als input voor het uiteindelijke logo.
Samen hebben we de naam bedacht een knipoog naar haar horecabedrijf Bistro Le Primeur.
In het logo maakt de tekst Primeur gebruik van een schreefloos modern lettertype. De letters R in het logo zijn op maat gemaakt en geven het lettertype een luxe en unieke uitstraling. De ondertitel makelaardij & taxaties is in kleine letters geschreven voor een vriendelijke, open uitstraling.
Het logo wordt aangevuld met een kader in de vorm van een huis.
Het bind alle logo elementen aan elkaar en geeft duidelijk weer
dat Primeur actief is op de vastgoedmarkt.
Website
Manuela wilde graag een eenvoudige website dat zou dienen als visitekaartje voor haar klanten. Veel van haar klanten zijn intermediairs en het was vooral belangrijk om aanvragen te kunnen doen voor taxaties.
De website van Primeur Makelaardij & Taxaties straalt professionaliteit en toegankelijkheid uit. Het design is overzichtelijk en modern, met duidelijke navigatie en een gebruiksvriendelijke interface. De kleuren en beelden geven een vertrouwd en lokaal gevoel, wat aansluit bij de persoonlijke en klantgerichte benadering.
Manuela had zelf al snel het idee dat ze welkomspakketjes wilde maken voor haar klanten. Wij hebben haar geholpen bij het ontwerp van de visitekaartjes en offertemap.
Zelf heeft ze ook nog andere artikelen laten drukken met haar nieuwe logo, zoals o.a. stickers, pennen, memoblokken etc.